Eko zbuduje sieć convinience

XI edycja Shopping Center Forum

XI edycja Shopping Center Forum

– Rozpoczynamy tworzenie sieci sklepów typu convinience. Będą to sklepy osiedlowe, o powierzchni 80-120 mkw. Ich oferta składać się będzie z ok. 2-2,5 tys. pozycji asortymentowych. Sklepy oferować będą poszerzony asortyment alkoholowy – zapowiada Robert Orlicz, wiceprezes Eko Holding SA. Do końca tego roku ma powstać 8-10 sklepów Alogator. Orlicz zapowiedział, format convinience to nisza, która chce wykorzystać EKO, ale podkreślił, że sklepy Aligator to program testowy.

24 marca Eko Holding został pierwszym tegorocznym debiutantem na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Od tego momentu środki pozyskane z emisji akcji pozwalają realizować kolejne punkty strategii rozwoju Grupy.

Działalność Grupy Eko Holding koncentruje się w obszarach sprzedaży detalicznej i hurtowej. W skład Grupy wchodzi blisko 220 sklepów Eko, tworzących jedną z największych sieci supermarketów w Polsce a także nowo pozyskane sklepy sieci Inter Kram i ponad 500 sklepów Rabat, objętych umowami franczyzowymi. Sieć Eko posiada wiodącą pozycję na rynku sprzedaży detalicznej w południowo-zachodniej Polsce. Do Eko Holding należy również Polska Grupa Drogeryjna, lider hurtowej dystrybucji artykułów drogeryjnych w kraju.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016