Nowa kreacja outdoorowa z brand claimem „Największa z przyjemności” opiera się na założeniu, że Bonarka jest doskonałym miejscem, gdzie warto na zakupach spędzić cały dzień. Wizualna strona kampanii jesiennej znacząco różni się od dotychczasowych, gdzie elementem przewodnim, łączącym kolejne odsłony, był charakterystyczny komin Bonarki. Teraz kreacja galerii podkreśla najważniejsze powody, dla których należy odwiedzić centrum.

Zwieńczeniem kampanii będzie planowany na 9 października 2010 roku pokaz mody, z poprzedzającym go konkursem dla klientów, na kreacje najlepiej obrazujące trendy jesień/zima 2010 w kategorii moda damska, męska i dziecięca. Na zwycięzców wyłonionych w dniu pokazu mody czekać będą bony BCC na zakupy do wybranego sklepu.

Kampania „…bo lubię mieć wybór. Najwięcej jesiennych kolekcji” obejmuje zasięgiem Kraków. Kreacje pojawią się na ponad 50 nośnikach outdoorowych – billboardach i siatkach wielkoformatowych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa. Czas trwania Kampanii: 1 – 30 września 2010 roku. Kreację przygotowała Agencja GPD Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio dział marketingu Bonarka City Center. Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.