Vistula: 163 mln zł przychodów w I poł. roku

Planowane działania rozwojowe marek należących do Vistula Group SA zakładają realizację obranej strategii rozwoju. Firma będzie dążyć do zwiększenia efektywności funkcjonującej sieci sprzedaży detalicznej. Od początku roku do końca czerwca zostało uruchomionych siedem z 15 planowanych salonów odzieżowych, których średnia powierzchnia sprzedaży wynosi 1500 mkw.

Jak czytamy w raporcie półrocznym, taki poziom inwestycji rozwojowych jest określony umową długoterminowego finansowania zawartą z BNP Paribas Fortis. Spółka zakłada stabilny rozwój sieci odzieżowej – w zależności od marki tempo wzrostu powinno kształtować się na poziomie 3-5 proc. rocznie.

Vistula Group SA jako samodzielny podmiot rozpoczęła działalność w 1948 roku, wraz z powstaniem Krakowskich Zakładów Przemysłu Odzieżowego. Od roku 1966 koncentruje się głównie na produkcji odzieży męskiej. Na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółka zadebiutowała w 1993 roku
( Zakłady Przemysłu Odzieżowego „Vistula” SA) jako jedna z pierwszych firm odzieżowych. W drugiej połowie 2006 roku łączy się ze spólką Wólczanka (Vistula & Wólczanka SA), a w dwa lata poźniej również z W.Kruk. Zmiana nazwy na Vistula Group SA następuje w 2008 roku.
 

Reklama

Galeria Jurajska