Podravka wprowadza do produkcji makarony

Makarony marki Podravka dostępne są w sklepach od września br. w opakowaniach o gramaturze 500 g i 400 g (makarony gniazda). Cechuje je bardzo wysoka jakość za przystępną cenę. Sugerowana cena detaliczna produktów to 3,49 zł i 3,69 zł, w zależności od rodzaju oraz gramatury.

W ramach wsparcia sprzedaży nowych produktów firma Podravka przygotowała specjalne materiały POS w postaci kolorowych stojaków, które umożliwią ekspozycję makaronów w sklepach. Dodatkowo firma planuje akcje promocyjne dla klientów.

Makarony marki Podravka są w 100 proc. wytwarzane z semoliny – gruboziarnistej mąki otrzymywanej z wysokogatunkowej pszenicy durum. Dzięki wykorzystaniu naturalnych składników oraz nowoczesnej technologii produkcji, makarony Podravka zachowują sprężystość i nie rozpadają się podczas gotowania.

Nowe produkty idealnie wpisują się w portfolio Podravki i mogą być wykorzystywane w połączeniu z innymi produktami tej firmy – zwłaszcza z sosami i pastami pomidorowymi. – Spożycie makaronów z roku na rok rośnie, co jest związane ze zmianą zwyczajów kulinarnych Polaków – mówi Katarzyna Skrzypczak z firmy Podravka Polska. – Coraz więcej konsumentów poszukuje dobrych jakościowo produktów, które pozwolą na łatwe i szybkie przygotowanie smacznych, oryginalnych i zdrowych posiłków. Nowe makarony Podravka wpisują się w ten trend. Mamy nadzieję, że spotkają się z zainteresowaniem klientów – dodaje.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016