Jesienna kampania promocyjna Starbucks

W trakcie trwania kampanii, klienci Starbucks będą mogli poznać historię powstania firmy oraz reprezentowane przez nią wartości. Oprócz tradycyjnych kaw, przyrządzanych z ziaren posiadających certyfikat Fairtrade, sieć przygotowała nową ofertę herbat liściastych Starbucks, które zastąpią dostępne do tej pory herbaty Tazo.

– Nowe herbaty liściaste Starbucks to herbaty typu premium, jakościowo lepsze od herbat Tazo oraz sprzedawane w większych i bardziej eleganckich opakowaniach. Dzięki ich wprowadzeniu, poszerzy się oferta herbat dostępnych w naszych kawiarniach, a nasi goście będą mogli delektować się jeszcze lepszym smakiem wyjątkowych mieszanek herbaty. Dodatkowo, dzięki atrakcyjnemu opakowaniu, herbaty Starbucks będą idealnie nadawać się na prezent – powiedziała Agnieszka Kozłowska, Starbucks Brand Manager na region Europy Środkowo-Wschodniej.

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie sprzedaży i palenia kawy. – Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience) – dodaje.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016