W ramach akcji „Wskocz na billboard” wśród mieszkańców Wałbrzycha i okolic przeprowadzony został casting na „twarze Galerii Victoria”, aby to właśnie oni mogli stać się bohaterami kampanii reklamowej pierwszego w regionie centrum handlowego. Osoby zainteresowane wzięciem udziału w kampanii mogły to zrobić poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.victoria-casting.pl do 14 sierpnia 2010 roku i wysłanie swoich czterech różnych zdjęć. Dodatkowo, 7 i 8 sierpnia 2010 roku, na deptaku w Szczawnie-Zdroju odbył się casting na modeli Galerii Victoria, podczas którego profesjonalny fotograf wykonał zdjęcia wszystkim zainteresowanym osobom. W castingu wzięło udział ponad tysiąc osób, spośród których ostatecznie wybrano 17 modeli.

W dniach 21 i 22 sierpnia wybrane osoby wzięły udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej do kampanii reklamowej Galerii Victoria. Pierwsze billboardy z mieszkańcami Wałbrzycha i okolic reklamujące centrum handlowe pojawią się na ulicach już 15 września. Wizerunek wybranych w castingu osób będzie wykorzystywany na billboardach promujących Galerię Victoria przez kolejny rok.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że casting na "twarze Galerii Victoria" cieszył się wśród mieszkańców Wałbrzycha i okolic tak dużą popularnością, i że to właśnie oni będą promować pierwsze w mieście centrum handlowe. Dzięki zaangażowaniu lokalnej społeczności, Galeria Victoria będzie mogła stać się "Moja, Twoja, Nasza", zgodnie ze swoim hasłem promocyjnym – powiedziała Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu Keen Property Partners Retail.