Sklep Polski współpracuje ze spółką Detal Polski

Sieć spożywcza Sklep Polski powiększyła liczbę swoich lokalizacji do 237 w tym roku. Na przełomie 2010/2011 roku firma zamierza zwiększyć liczbę sklepów o około 30.

W chwili obecnej Sklep Polski działa na terenie czterech województw: wielkopolskiego, kujawsko – pomorskiego, lubuskiego oraz łódzkiego. Średnia powierzchnia sprzedaży to około 130 mkw. Firma w ubiegłym roku miała 557 mln zł obrotu, czyli o ponad 7 mln więcej niż w roku 2008.

Sieć Sklep Polski powstała w 1999 roku z inicjatywy właścicieli niezależnych sklepów wraz z gnieźnieńską firmą PHUP Andrzej Szeszycki – liderem wśród polskich firm sektora handlu detalicznego i hurtowego artykułami FMCG. Celem konsolidacji sklepów było utworzenie zintegrowanej detalicznej sieci, która będzie w stanie bronić jej uczestników przed konkurencją ze strony zewnętrznych sieci handlowych.

Warunkami przystąpienia do sieci Sklep Polski są: posiadanie sklepu o powierzchni sprzedaży minimum 70 mkw., posiadanie punktu handlowego o odpowiedniej lokalizacji, przestrzeganie rzetelności kupieckiej, stabilna sytuacja finansowa, a także dostosowanie działań marketingowych do standardów sieci.

Spółka Detal Polski wchodzi w skład PSH Unia SA, jednej z największych grup zakupowych FMCG w naszym kraju. Spółka została powołana jako operator ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych. Do projektu dołączyły sieci lokalne. Celem jest konsolidacja polskiego detalu, poprzez system oparty na zasadach franczyzy.

 

Reklama

Galeria Jurajska