Komputronik otworzył salon w Agustowie

Tego typu model działania to nowy trend na polskim rynku IT. Usługi naprawcze i konfiguracji produktów były dotychczas zdominowane przez niewielkie, lokalne firmy. Teraz sieć salonów Komputronik stała się największym w Polsce usługodawcą dla domowych użytkowników komputerów oraz małych firm.

– Usługi serwisowe wprowadziliśmy, aby sprostać potrzebom klientów, którzy przychodzą do naszych salonów po notebooki, komputery stacjonarne, podzespoły czy akcesoria. Sprzęt komputerowy z fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniem często nie spełnia bowiem oczekiwań użytkownika. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą nasi specjaliści, którzy potrafią odpowiednio skonfigurować notebooka, dobrać oprogramowanie, czy dostosować komputer do bezpiecznej pracy w internecie – mówi Artur Pocięgiel, kierownik działu usług pozafinansowych Komputronik SA.

Z danych międzynarodowej firmy Dive-AdHoc wynika, że salony Komputronik to najlepsze miejsce do kupowania sprzętu IT i elektroniki użytkowej. Zostały najlepiej ocenione przez tzw. tajemniczych klientów w ramach ogólnopolskiego badania przeprowadzonego metodą mystery shopping. W maju 2010 roku sprawdzano w ten sposób jakość obsługi w największych centrach handlowych w Polsce. Salony Komputronik otrzymały aż 93 punkty na 100 możliwych. To najlepszy rezultat spośród wszystkich sklepów, które znajdują się w czołowych polskich galeriach.

 

Reklama

Galeria Jurajska