Intermarché promuje marki własne

W trakcie kampanii ukażą się 30-sekundowe spoty wizerunkowe, promujące produkty marek własnych Intermarché z certyfikatem jakości „Selection”. Wyemitowane zostaną również 15-sekundowe spoty reklamujące wybrane marki, wśród których znajdzie się Paquito (produkty z kategorii napoje) i Apta (produkty z kategorii chemia).

Kreacją spotów zajęła się agencja reklamowa Opus B. Reżyserem spotów jest Małgorzata Łupina. Produkcję spotów powierzono studiu Mojo Films. Funkcję szefa projektu dla sieci Intermarché pełnił Dominik Orpel. Postprodukcją zajęło się studio Futro Film. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii odpowiadał dom mediowy Starcom.

Spoty ukażą się w największych stacjach telewizyjnych w Polsce: TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN TVN7, TV4, TVN24, Polsat 2, At Media.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 170 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów, licząca obecnie 149 supermarketów Intermarché oraz 71 sklepów Bricomarché, jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2009 roku jej obroty przekroczyły 3,27 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska. Plany strategiczne Grupy zakładają ekspansję sieci głównie w małych i średnich miejscowościach, o wielkości do 70 tys. mieszkańców.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016