XI edycja CEE Shopping Center Forum

– Otwarcie w Blue City wpisuje się w naszą strategię zakładającą rozwój sieci sprzedaży w ciekawych lokalizacjach w całym kraju. Do końca 2010 roku otworzymy jeszcze pięć sklepów: w Szczecinie, Przemyślu, Wałbrzychu, Tarnowie i w Warszawie – wylicza Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. Koncentrując się na otwarciach w galeriach handlowych, firma nie zapomina o tych konsumentach, którzy cenią sobie kameralną atmosferę perfumerii w śródmiejskim otoczeniu – w portfelu Douglas Polska znajdują się również butikowe sklepy przy ul. Chmielnej w Warszawie, Floriańskiej w Krakowie, Paderewskiego w Poznaniu, Szerokiej w Toruniu.

– Przyglądamy się rynkowi i widzimy dwa istotne trendy: poszukiwanie nowości oraz zapotrzebowanie na wysokiej jakości doradztwo dla klienta – zauważa Agnieszka Mosurek-Zava. Firma wychodzi im naprzeciw otwierając wciąż nowe perfumerie oferujące najnowsze produkty marek selektywnych (np. Kanebo, Chanel, Dior czy La Prairie), jak i atrakcyjne cenowo kosmetyki L’Oréal, Dr Irena Eris, Dermika, Bourjouis, Factor, Essence.

– W ostatnim czasie we współpracy z naszymi partnerami wprowadziliśmy do Polski dotychczas nieobecne u nas ekskluzywne marki takie jak Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown czy la Mer. Dotąd sprzedawane wyłącznie w zagranicznych topowych domach towarowych, teraz dostępne są również w perfumeriach Douglas. Udało się to dzięki temu, że jako jedyni byliśmy w stanie zapewnić tym produktom niestandardową, luksusową wizualizację w naszych sklepach – podsumowuje Agnieszka Mosurek-Zava.

Sieć Douglas działa w Polsce od 2001 roku. Aktualnie oferta perfumerii Douglas dostępna jest w 40 miastach i 81 salonach, których łączna powierzchnia wynosi 21 tys. mkw.