Niestandardowa reklama Galerii Sfera

– Żakardowy liść sprawia wrażenie jak gdyby jesienny wiatr zwiał go wprost z layout’u i jedynie zabawna „fastryga” nie pozwala pofrunąć mu dalej. Wybrane przez nas nietypowe rozwiązania skutecznie wyróżniają kampanię na tle konkurencji i podkreślają unikalny charakter Galerii Sfera – mówi Anna Dworak, marketing manager Galerii Sfera.

Jak pokazują ubiegłoroczne badania wykonane na zlecenie Cityboard Media przez Laboratorium Komunikacji i Reklamy wykorzystanie elementów 2D w kampanii wzmacnia siłę jej oddziaływania, czytelność marki i efektywniej przyciąga uwagę konsumentów. W teście czytelności i teście uwagi wykorzystano ten sam plakat reklamowy w dwóch wersjach – standardowej oraz z wykorzystaniem elementu 2D. Wersja z elementem dodatkowym była dwukrotnie lepiej rozpoznawana i zdecydowanie bardziej wyróżniała się w przestrzeni miejskiej niż standardowa. Lepsza była również czytelność marki oraz wszystkich elementów layoutu prezentowanych na niestandardowym plakacie. Badania potwierdzają, że plakaty reklamowe z elementem 2D komunikują więcej zalet produktu, a dzięki unikalnej formie, skutecznie zachęcają też respondentów do podejmowania działania.

– Elementy 2D i 3D wzmacniają oddziaływanie reklamy, jeśli są integralną częścią kreacji i zostaną wykorzystane w uzasadniony sposób. Dlatego w jesiennej odsłonie naszej kampanii liść w wersji 2D stanowi logiczną i wizualną całość z layoutem – dodaje Anna Dworak.

Galeria Sfera w Bielsku-Białej posiada ofertę 250 sklepów polskich i zagranicznych marek, 25 kawiarni i restauracji, nowoczesne kino z siedmioma salami, klub fitness, a także klub muzyczny z kręgielnią i dyskoteką. Ponadto do końca 2010 roku na terenie galerii zostaną oddane do użytku: trzygwiazdkowy hotel Qubus oraz część mieszkalna złożona z apartamentów z zielonymi tarasami tworzącymi zadrzewiony park na dachu galerii. Galeria posiada parking liczący 2200 miejsc.

Reklama

Galeria Jurajska