Palmers odnowił butik w warszawskim Klifie

Marka Palmers posiada w Polsce trzy salony, których średnia powierzchnia wynosi ok. 100 mkw. Parlmers jest austriackim bradem, powstał w 1914 roku w Austrii, a obecnie posiada kilkaset sklepów firmowych w Europie i Azji. W Polsce marka obecna jest od 1993 roku. Operatorem marki na polskim rynku jest Grupa NFI Empik Media & Fashion. Marka Palmers jest jednym z liderów w segmencie ekskluzywnej bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych.

Centrum Handlowe Klif Warszawa, które w tym roku obchodzi swoje 11. urodziny, było jednym z pierwszych centrów na handlowej mapie stolicy. Na ponad 18 tys. mkw. najnowsze trendy i niepowtarzalny styl światowych marek są na wyciągnięcie ręki. Ponad 100 salonów i butików oferuje kolekcje odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyki do pielęgnacji ciała, a także artykuły wyposażenia wnętrz. W centrum znajdują się tak renomowane butiki jak m.in. Baldinini, Guess, IceIceberg, MaxMara, Weekend by MaxMara, Marlboro Classics, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Premiere (z markami Calvin Klein Collection, Versace Collection i VJC Verrsace), Red Valentino, Stefanel czy TruTrussardi.

Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest wiodącym dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, kosmetyki, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe. Grupę tworzy obecnie 19 spółek operacyjnych o profilu handlowym oraz Empik Media & Fashion SA jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik, Grupa Smyk, Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne). Grupa EM&F jest dystrybutorem takich marek jak m.in. Peacocks, New Look, River Island, Aldo (moda), Chanel, Dior (kosmetyki), Converse, East Pack (sport). Na koniec 2009 roku Grupa EM&F była operatorem 662 sklepów i punktów usługowych o łącznej powierzchni 276988 mkw.
 

Reklama

Galeria Jurajska