Marcin Stańko: dodatkowe koszty obciążają najemców

Problemem w  relacjach z zarządcami centrów jest wyskość opłat dodatkowych. – Zdarza się, że opłaty serwisowe stanowią 60 proc. wysokości czynszu. W takich warunkach żadna ze stron nie odniesie sukcesu biznesowego – powiedział podczas konferencji Marcin Stańko. Jego zdaniem obie strony powinny dążyć do kompromisu. Zarządcy centrów handlowych powinni rozumieć charakter biznesu prowadzonego przez najemcę. – Zaowocuje to większą liczbą klientów w obiekcie, co usatyfakcjonuje obie strony – stwierdził Marcin Stańko.

Firma Pepco chce każdego roku powiększać swój udział w rynku, otwierając kolejne placówki handlowe. Od samego początku, plany Pepco Poland skupiały się na dopasowaniu oferty optymalnej dla polskiego klienta i tworzeniu sklepów niedrogich, samoobsługowych, z lokalizacją w centrach miast lub centrach handlowych, gdzie wraz z sąsiadującymi operatorami spożywczymi Pepco składa się na kompleksową ofertę handlową. Taki model sklepu zapewnia wygodne zakupy na „każdą kieszeń”, oferując niskie ceny i szeroki asortyment dla wszystkich.

Model budowy sieci Pepco został oparty na programie 35-45 otwarć rocznie. Docelowo Pepco zamierza stworzyć sieć liczącą 400 sklepów w całej Polsce. W minionym roku firma powiększyła się o 120 placówek. Obecnie pod jej szyldem działa 220 sklepów.

Pepco to ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku w myśl hasła „Więcej za mniej… codziennie!”. Jest to jedyny tego typu operator niespożywczy w Polsce. Pepco Poland Sp. z o.o. jest jedną ze spółek, należących do grupy firm holdingu inwestycyjnego Pepkor.

Pepco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu jest wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów sieci, powstających pod marką Pepco – zarządza istniejącymi sklepami oraz ustala strategię otwarć nowych placówek.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016