Jacek Kopij: na rynku jest wiele ciekawych okazji

Jego zdaniem, mimo że najlepsze centra handlowe nie posiadają wolnej powierzchni, to wciąż nowe salony można otwierać w innych centrach, które są perspektywiczne i mają dużą szansę rozwoju. – Można pozyskać ciekawe lokale i wynegocjować atrakcyjne czynsze – stwierdził Jacek Kopij.

Grupa Redan rozwija się w dwóch sektorach: modowym (Top Secret) oraz dyskontowym (Textilmarket). – W czasach kryzysu to właśnie rynek dyskontowy świetnie sobie poradził. Klienci zwracają uwagę na to, ile pieniędzy wydają na odzież – podkreśla Kopij. – W sektorze modowym rozwijamy się przez dwa modele: wsłane sklepy oraz salony franczyzowe. Ta druga opcja pozwala nam na rozwój bez inwestowania własnego kapitału – dodał.

Redan SA zajmuje się projektowaniem, produkcją, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Funkcjonuje w ramach Grupy Kapitalowej, w której poszczególne spółki zajmują się rozwojem i sprzedażą popularnych marek odzieżowych takich jak: Top Secret, Troll, Textilmarket. Redan SA powstał w 1995 roku. W 2003 roku akcje spółki zostaly dopuszczone do publicznego obrotu na Gieldzie Papierów Wartosciowych w Warszawie. W okresie 2003- 2007 Grupa Kapitalowa Redan przeszła intensywne przekształcenia wewnetrzne realizowane w trakcie bardzo dynamicznego rozwoju. Zostały zmienione kanaly dystrybucji – obecnie ponad 90 proc. przychodów ze sprzedaży realizowanych jest we własnych sieciach detalicznych.

Po pierwszym półroczu tego roku odzieżowa spółka Redan SA miała 0,10 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, wobec ponad 16,3 mln zł straty w analogicznym okresie 2009 r. Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 1,45 mln zł wobec 23,00 mln zł straty rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły 142,2 mln zł wobec 138,3 mln zł w I półroczu 2009 r. W ujęciu jednostkowym, w I półroczu be. Redan miał 2,69 mln zł straty netto wobec 17,01 mln zł w I półroczu 2009 r. 

 

Reklama

Galeria Jurajska