Piotr i Paweł najemcą Ferio Pogodno

Otwarcie Korony zaplanowano na I kw. 2012 r.

Otwarcie Korony zaplanowano na I kw. 2012 r.

Placówki sieci Piotr i Paweł zanotowały w ubiegłym roku obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, co oznacza, że w porównaniu z 2008 rokiem wzrosły o 20 proc. Na koniec 2009 roku sieć działała w oparciu o 66 placówek handlowych. W minionym roku zostało otwartych 16 supermarketów delikatesowych z tym szyldem, w takich miastach jak na przykład: Białystok, Poznań, Gdańsk, Opole, Legnica, Koszalin czy Radom. Oprócz prowadzenia sklepów Piotr i Paweł rozwija sprzedaż przez Internet. Niedawno delikatesy wprowadziły do oferty własną linię produktów. Seria została nazwana Kolekcją, co ma podkreślić ich wartość. W ofercie znalazły się m.in. sałatki, pizze, dania do odgrzania. Na potrzeby marki własnej zaprojektowano specjalne opakowania.

Obiekt w Szczecinie powstanie na terenie dawnych zakładów Polmo przy Alei Wojska Polskiego. Całkowita powierzchnia galerii wyniesie 44200 mkw., a powierzchnia najmu – 31500 mkw. W centrum znajdzie się ponad 100 sklepów. Wartość szczecińskiej inwestycji spółki RE Project Development szacuje się na ponad 150 mln zł.

Sieć Ferio to centra handlowo – usługowe austriackiego dewelopera RE Project Development. Oferują swoim klientom i odwiedzającym wszystko pod jednym dachem. Wśród najemców znajdują się zarówno sklepy o zasięgu ogólnopolskim jak i wiele lokalnych firm, których oferta jest bardzo bogata i różnorodna oraz do której miejscowi klienci są przyzwyczajeni i przywiązani.

 

Reklama

Galeria Jurajska