Coyoco najemcą Galerii Mokotów

Marka Coyoco rozwijana jest w Polsce przez firmę Kan sp. z o.o. Obecnie działa 7 sklepów tej sieci, w tym jeden zlokalizowany jest w Rumunii. Coyoco to szeroka gama akcesoriów, która dzieli się na trzy podstawowe linie: casual, glam i yow.

Galeria Mokotów to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Na powierzchni trzech pięter mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, kino, fitness klub, centrum rozrywki, usługi oraz parking na 2100 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce. Od początku działalności powierzchnia handlowa w Galerii Mokotów jest wynajęta w 100 proc.

W 2010 roku Galeria Mokotów świętuje swoje 10-lecie. Od momentu powstania wyznaczała trendy, wprowadzała na rynek wiele światowych marek odzieżowych oraz kształtowała gusta klientów. – Galeria Mokotów jest związana z modą i artykułami kojarzącymi się ze stylem życia. Zależy nam na utrzymaniu tego wizerunku. Zmiany, które mamy przed sobą mają to na celu. W znaczny sposób poszerzymy i uatrakcyjnimy swoją ofertę odzieżową, dzięki czemu klienci będą mieli możliwość wyboru spośród wielu różnorodnych propozycji, w tym również niespotykanych w żadnym innym centrum handlowym – mówi Magdalena Woronowicz, marketing manager Galerii Mokotów.

Z badań wykonanych na zlecenie Galerii Mokotów przez TNS OBOP wynika, że galeria postrzegana jest jako miejsce zakupów z bardzo szeroką ofertą odzieżową. Doceniana jest za dużą liczbę sklepów oraz fakt, że można tu nabyć rzeczy zarówno droższe, jak i w bardziej przystępnych cenach.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016