Gemini Park Tarnów notuje rekordy

KFC oblegały tłumy gości. Restauracja miała prawie trzy tysiące transakcji dokonanych w ciągu 14 godzin. – Entuzjastyczne przywitanie, z jakim mieszkańcy Tarnowa przyjęli pierwszą restaurację KFC w mieści, jest dla nas niewątpliwie powodem do radości – mówi Anna Robotycka, PR manager KFC. – Cieszymy się, że tak wiele osób odwiedziło nas pierwszego dnia. Liczymy że atmosfera, która u nas panuje, sprawi, że wiele osób będzie często do nas wracać, a restauracja KFC szybko stanie się ulubionym miejscem spotkań odwiedzających Gemini Park Tarnów – dodaje.

Media Markt tego samego dnia odwiedziło 15 tys. osób. – To jest rewelacyjny wynik – podkreśla Wioletta Batóg z biura prasowego Media Markt. – Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni – komentuje. W dniu otwarcia Gemini w Media Markt było tylu klientów, co w ciągu całego weekendu w warszawskim markecie. I dwa razy tyle co na otwarciu w Przemyślu. Sprzedało się po kilkaset produktów topowych, czyli telewizorów LCD i laptopów oraz mnóstwo pozostałego asortymentu.

Znakomity wynik notuje Tesco. Od momentu otwarcia sklep codziennie odwiedza przynajmniej po 10 tys. osób. – Przede wszystkim bardzo cieszymy się, że wszystkie korzyści związane z robieniem zakupów w dużym sklepie Tesco są nareszcie dostępne dla mieszkańców Tarnowa. Dotychczas bowiem byliśmy obecni tylko na rynku małych supermarketów. Już dziś widać, że klienci polubili nowy sklep – mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco. – Największym powodzeniem cieszy się świeża żywność i kasy samoobsługowe – nowość w Tarnowie – dodaje.

O tym, że Tesco już zdobyło zaufanie klientów Gemini świadczy fakt, iż w ciągu pięciu dni od otwarcia prawie trzy tysiące klientów przyłączyło się do programu Clubcard, który pozwala zamieniać wydane złotówki na punkty, a następnie na bony pieniężne. – Ci klienci z pewnością będą wracać do Tesco – już dziś zdobyliśmy ich zaufanie i lojalność. Z pewnością jednak nie spoczniemy na laurach. Jesteśmy największym najemcą Gemini Park i chcemy być największym magnesem zachęcającym klientów do zakupów w nowym centrum handlowym – podsumowuje Michał Sikora.

Bardzo pozytywnie otwarcie i pierwsze dni ocenia Castorama. – Cieszymy się, że jesteśmy obecni w tym centrum. Pierwszy dzień sprzedaży, podobnie jak następne dni po otwarciu, były zgodne z naszymi prognozami. Wyniki są bardzo zadowalające i patrzymy na przyszłość z wielkim optymizmem – mówi Paweł Walus, dyrektor operacyjny Castoramy. Klienci Gemini w Castoramie najchętniej kupowali produkty z Działu Ogrodu i Narzędzi.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016