Nowa seria produktów charakteryzuje się zaskakującym jak na tę kategorię produktów designem opakowań, który – jak wykazały badania – wyróżnia produkt na półce, a przede wszystkim zwiększa wiarygodność produktów w oczach konsumenta. Chata Polska inwestuje w rozwój marki własnej i dlatego od początku roku w sklepach tej sieci pojawiło się już ponad 30 nowych produktów marki „Dobra Nasza” z takich kategorii jak nabiał, przekąski czy słodycze.

– Zdajemy sobie sprawę z trendów rynkowych, według których rozwój marek własnych w Polsce ma ogromny potencjał – mówi Marcin Fijoł, dyrektor marketingu Chaty Polskiej – Właśnie dlatego inwestujemy w ten obszar działalności naszej sieci i planujemy dalszą ekspansję oferty marki „Dobra Nasza”. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zyska zarówno nasza sieć, franczyzobiorcy, ale przede wszystkim nasi klienci – dodaje.

Produkty marki własnej „Dobra Nasza” charakteryzują się atrakcyjną ceną oraz wysoką jakością, za którą stoją renomowani producenci m.in. Sokołów, Stovit, Rolnik. Dzięki temu klienci poznańskiej sieci mają pewność, że kupują produkty smaczne, o powtarzalnej i wysokiej jakości, nad czym czuwają na bieżąco specjaliści ds. marki własnej Chaty Polskiej.