Wejściu nowej marki na rynek towarzyszy intensywna akcja marketingowa. Selektywnie, przy drogach krajowych, w sceneriach jak z amerykańskich bezdroży, marketer ustawia gigantyczne makiety puszek napoju Las Vegas oraz billboardy. Lokalizacje makiet zostały wybrane celowo i mają się kojarzyć z prawdziwą drogą do Las Vegas. Ponadto zastosowano działania trade marketingowe. Są wśród nich między innymi – mocna promocja cenowa produktu Las Vegas w puszcze o pojemności 250 ml oraz multiplikacja ekspozycji produktu – wykorzystywanie głównej półki, lodówek mobilnych oraz ekspozycja w mini lodówce w strefie kasy. Jednocześnie prowadzona jest akcja konsumencka, w ramach której można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, w tym wycieczki do miasta hazardu i rozrywki – Las Vegas. Sprzedaż produktu jest wspierana także przez specjalnie przygotowaną stroną internetową www.lasvegasdrink.pl i działaniem infolinii. Kampanii towarzyszy hasło: Maksymalna nowość. Maksymalna dawka energii.

Rynek napojów energetycznych w Polsce nadal jest silnie rozdrobniony, ale firma Las Vegas Power Energy Drink wierzy w swój sukces i traktuje wprowadzanie nowego napoju energetycznego na rynek jako inwestycję długoterminową.