Decathlon buduje sklep w Bydgoszczy

Decathlon to sieć dużych marketów sportowych liczących od 2 do 10 tys. mkw. Sklepy Decathlonu znajdują się m.in. w Polsce, w Belgii, w Brazylii, w Chinach, we Francji, w Hiszpanii, w Holandii, w Indiach, w Niemczech, w Portugalii, w Rosji, w Rumunii, na Węgrzech, w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Łącznie na świecie znajduje się 555 sklepów Decathlon (stan na 30 kwietnia 2010r).

W Polsce firma działa od 1999 roku, a obecnie sklepy znajdują się w piętnastu miastach. Łącznie na terenie naszego kraju działa 18 salonów Decathlon. Ponadto w Gliwicach znajduje się regionalne centrum magazynowe obsługujące sklepy w Polsce, Czechach, Rumunii, Turcji i na Węgrzech.

Strategia handlowa Decathlonu opiera się na sprzedaży artykułów własnych marek (dostępnych tylko w sklepach Decathlon) takich jak:  Aptonia (odżywianie i optyka), Artengo (tenis ziemny i stołowy, badminton), B’twin (kolarstwo), Domyos (sprzęt i odzież fitness), Fouganza (jazda konna), Geologic (wędkarstwo, myślistwo, łucznictwo), Solognac (myślistwo), Caperlan (wędkarstwo), Geonaute (turystyka, orientacja w terenie), Inesis (golf), Kalenji (bieganie), Kipsta (gry zespołowe), Oxelo (hokej, rolki, deskorolki, hulajnogi), Quechua (wspinaczka, narciarstwo biegowe), Tribord (sporty wodne) oraz Wed’ze (sporty zimowe).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016