PA Nova zbuduje centrum handlowe w Jaworznie

W centrum handlowym Forum Gliwice założenia budżetowe dotyczące inwestycji marketingowych pozostały na niezmienionym poziomie, przy zwiększonej partycypacji właściciela i optymalizacji kosztów. Zachodzi jednak konieczność dostosowania działań do nowej rzeczywistości. Niezbędna jest analiza nowych trendów i określenie celu. Przeprowadzenie badań rynkowych pozwoli na skoncentrowanie się na bieżących potrzebach klientów. Ci w dobie kryzysu szukają uznanej, solidnej marki. Mocny wizerunek i prestiż naszej marki został potwierdzony poprzez użycie strategii opartej o "testimonial", wprowadzenie rzecznika marki – Magdaleny Mołek, a także organizowanie prestiżowych i spektakularnych wydarzeń.

Wymierny rezultat odnosi też wykorzystywanie tańszych nośników informacji oraz podejmowanie działań niekonwencjonalnych, zapewniających stałą obecność w mediach. W marcu br. zainicjowaliśmy znaczące dla centrum przedsięwzięcie – system lojalnościowy KLIK. Dzięki niemu CH Forum ma ponad 14 tys. lojalnych klientów, a każdego dnia przybywa średnio 250 użytkowników.

Centrum Handlowe Forum jest pierwszym wielkopowierzchniowym obiektem handlowym w Gliwicach, zlokalizowanym w samym centrum. Znajduje się w obrębie ulic Traugutta, Witkiewicza i Lipowej, w bliskim sąsiedztwie dworca autobusowego i kolejowego. Na terenie Forum znajduje się m.in.: 140 sklepów i punktów usługowych, hipermarket Carrefour oraz 13-ekranowe Cinema City. W bezpośrednim zasięgu oddziaływania Centrum Handlowego jest ponad pół miliona konsumentów. Forum położone jest w sercu jednego z najprężniej rozwijających się miast Śląska, w odległości 15 minut od największego węzła autostradowego w Europie Środkowej, węzła drogowego Gliwice – Sośnica.