Ruszyła kampania ”Beautiful Story” marki Reserved

Reklamy zaplanowano na nośnikach reklamy zewnętrznej w Krakowie, Trójmieście, Warszawie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu. Marka Reserved została również jednym z głównych sponsorów programu TVN ”Top model. Zostań modelką”. Działania reklamowe prowadzone są także w internecie.

Marka Reserved należy do Grupy LPP SA. W jej portfolio znajdują się także House, Cropp, Esotoq oraz Mohito. Reserved jest popularną marką odzieżową, która podąża za modą i przenosi do kraju najświeższe trendy. Na polskim rynku z konkuruje z zagranicznymi sieciowymi markami odzieżowymi typu z H&M czy C&A.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2010 r. obroty spółki odzieżowej LPP spadły o 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2009 r. i wyniosły 906,1 mln zł. LPP w I poł br. miała 33,1 mln zł zysku netto, co oznacza wzrost o 48 proc. r/r.

W I półroczu 2010 roku spółka LPP uruchomiła 34 sklepy o łacznej powierzchni około 11 tys. mkw. zwiekszajac tym samym całkowitą powierzchnię sklepów do ok. 299 tys. mkw (875 sklepów) z czego
95 tys. mkw. (195 sklepów) poza granicami Polski. Dodatkowo uruchomiono 35 placówek sezonowych.

W I półroczu w salonach Reserved zrealizowano sprzedaż w wysokosci 470 mln zł, zaś w placówkach Cropp Town w wysokosci 177 mln zł. Sprzedaż zrealizowana w I półroczu w sklepach House wyniosła 126 mln zł, zas w sklepach Mohito 28 mln zł a Esotiq 18 mln zł.

 

Reklama

Galeria Jurajska