Trzeci sklep Castorama w Warszawie

Sklep ma powierzchnię użytkową 9112 mkw., z czego 7065 mkw. stanowi powierzchnia handlowa. Kolejna inwestycja firmy w Warszawie jest potwierdzeniem dużego potencjału stołecznego rynku i zapotrzebowania na asortyment oferowany przez Castoramę.

– Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, nieustannie udoskonalamy ofertę handlową i rozwijamy sieć naszych sklepów. Obecnie, mamy ich już 52 w 40 różnych miastach na terenie całej Polski – mówi Janusz Lella, dyrektor generalny Castoramy.

Konsumenci mogą wybierać spośród blisko 50 tys. artykułów oraz korzystać z szeregu usług dodatkowych, takich jak porady architektów, dekoratorów wnętrz i usług stolarskich oferowanych w każdym sklepie Castorama.

– Dzięki starannemu doborowi kadry, konsumenci – zarówno klienci indywidualni jak i fachowcy, planujący prace budowlano-remontowe, wykończeniowe, modernizacyjne, aranżacyjne oraz ogrodnicze, często posiłkują się wiedzą i doświadczeniem naszych pracowników. To przekłada się na satysfakcję klientów z dokonanych w Castoramie zakupów. Jednocześnie, naszą strategią rynkową jest gwarantowanie klientom najniższych cen – dodaje Janusz Lella.

Przy projektowaniu nowego sklepu w Warszawie położono duży nacisk na maksymalne ułatwienie zakupów klientom. Aranżacja ekspozycji i nawigacja wewnątrz Castoramy pozwala im szybko znaleźć potrzebne produkty, pośród bogatego asortymentu dostępnego w sklepie.

Firma Castorama Polska Sp. z o.o. istnieje na rynku polskim od 1994 roku. Obecnie posiada 58 sklepów (w tym 52 sklepy Castorama i sześć sklepów Brico Depot) na terenie całego kraju, o łącznej powierzchni handlowej 450 tys. mkw. i zatrudnia około 10 tys. pracowników. Sklepy Castorama zajmują pierwsze miejsce w kategorii DIY („do it yourself”) w Polsce, a w 2009 roku klienci skorzystali z ich oferty przeszło 42,5 mln razy.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016