Gold Label w warszawskim TK Maxx

Gold Labels to metka zarezerwowana dla absolutnej czołówki – “the top of the top” światowego designu. Warszawski sklep w Domach Towarowych Wars i Sawa będzie pierwszym w Polsce z sieci TK Maxx, w którym klienci będą mogli zaopatrywać się w ubrania zaprojektowane w światowej klasy domach mody. Luksus zarezerwowany do tej pory dla gwiazd będzie dostępny dla portfela zwykłego śmiertelnika.

TK Maxx jest sklepem typu „off price”. 90 proc. asortymentu stanowią nowe kolekcje, które zwyczajowo uzupełniane są codziennie. Klienci, odwiedzając TK Maxx, za każdym razem zastają inne zestawy produktów, sprzedawanych jednak znacznie taniej niż w butikach producenta – nawet do 60 proc. Sieć sprzedaje ubrania dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci, a także akcesoria oraz artykuły gospodarstwa domowego znanych i modnych marek.

TK Maxx rozwija się poprzez własne sklepy. W Polsce sieć dostępna jest w Centrum M1 w Czeladzi, Sarni Stok w Bielsko Białej, Renomie we Wrocławiu, Galerii Malta w Poznaniu oraz Pasażu Łódzkim w Łodzi. W Warszawie sieć uruchomi kolejne dwa sklepy – TK Maxx w Blue City będzie dysponował 1900 mkw., natomiast powierzchnia użytkowa sklepu w Domach Towarowych Wars i Sawa osiągnie 2860 mkw.

TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, spółką macierzystą jest TJX Companies INC – posiadająca w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie ponad 2500 sklepów, oraz ponad 250 w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Niemczech.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016