Silesia City Center realizuje nową kampanię

– Każda kobieta pożąda brylantów. Nie każdego jednak stać na prawdziwy klejnot. Zorganizowana przez nas akcja jest szansą, żeby sięgnąć po ten najszlachetniejszy z kamieni – mówi Agnieszka Jurkiewicz marketing manager Silesia City Center. – Żeby jeszcze bardziej uatrakcyjnić akcję, brylanty oprawione są w najpopularniejszą dziś ozdobę, zawieszkę charms. To specjalna, limitowana seria biżuterii przygotowana dla nas specjalnie przez markę W. KRUK – dodaje.

Akcja angażuje w zabawę zarówno klientów Silesia City Center, jak również firmy najmujące powierzchnię w centrum. – Żeby zdobyć zawieszkę wystarczy zrobić zakupy w jednym ze sklepów, zachować paragon i wziąć udział w konkursie SMS-owym. – mówi Jurkiewicz.

Do tej pory w Silesii rozdano ponad 100 brylantów. Kolejne 300 czeka na klientów. – Długo zastanawialiśmy się nad tym, co może być prezentem na jesień dla naszych klientek. Brylanty są ponadczasowe, wiele z tych charmsów ma szanse być przekazywane z pokolenia na pokolenie – mówi.

Patronem medialnym „Brylantowej Silesii” jest radio Złote Przeboje. Akcję wspiera kampania reklamowa na outdoorze, w Internecie oraz w prasie.

Silesia City Center to największe na Górnym Śląsku i w Zagłębiu centrum handlowo–rozrywkowe. Na powierzchni 66 tys. m kw. znajdują się sklepy tak prestiżowych i unikalnych marek jak Armani Jeans, VJC Versace, Max Mara, Zara, czy Royal Collection. Silesia City Center to miejsce doskonale skomunikowane z całą Aglomeracją Śląską. Oferta Silesia City Center to 250 sklepów, punktów usługowo–handlowych, kawiarni i restauracji.

Reklama

Galeria Jurajska