Galeria Młyńska promuje ekologię

– Racibórz jest jednym z najbardziej zaawansowanych miast, jeżeli chodzi o ekologię – mówi Łukasz Tomczak, specjalista ds. marketingu grupy Caelum Development, inwestora Galerii Młyńskiej. – Mieszkańcy regionu mają wysoką świadomość tego, jak ważne są segregacja odpadów i oszczędzanie energii. Jesteśmy zatem w pełni przekonani, że Eko-Akcja odniesie sukces i zostanie pozytywnie odebrana przez klientów galerii – dodaje.

W Eko-Akcję z Galerią Młyńską zaangażowały się także szkoły i przedszkola z Raciborza i z regionu. Od początku roku szkolnego dzieci gromadzą makulaturę. Ta klasa bądź grupa przedszkolna, która do 25 września uzbiera i przekaże najwięcej, otrzyma 1000 złotych. Drugie i trzecie miejsce to odpowiednio 600 i 400 złotych.

– Chcemy, aby świadomość ekologiczna budowana była już u najmłodszych dzieci – dodaje Łukasz Tomczak. – Nagrody pieniężne są na tyle wartościowe, że laureaci spokojnie będą mogli się wybrać na niezwykłą wycieczkę – dodaje. Wielka eko-zbiórka już w najbliższą sobotę w Galerii Młyńskiej, finał konkursu dla szkół w niedzielę, tydzień później.

Galeria Młyńska to nowoczesny obiekt zlokalizowany w samym centrum Raciborza. Jego właścicielem jest irlandzka grupa kapitałowa Caelum Development, działająca na rynkach nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. W ofercie Galerii znajdują się takie salony jak: Reserved, House, Mohito, Yups!, Drogeria Natura, CCC i Top Secret.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016