Pawo otworzył salon w Elblągu

Zgodnie z obowiązującymi standardami salon ten ma zmieniony wizerunek i działa już w nowej aranżacji. Firma Pawo zadbała o wysmakowany wizerunek salonu, w którym przede wszystkim łatwo i szybko można odnaleźć poszukiwane produkty. – Nowa wizualizacja ułatwia naszym klientom sprawniej dokonywać zakupów. Zadbano także o dobre samopoczucie klientów, którzy w poszukiwaniu wyjątkowych ubiorów pragną chwilę odpocząć. W salonie, obok przymierzalni zagospodarowany został mały kącik, przeznaczony na odrobinę wypoczynku i krótkiego relaksu – informuje spółka.

Niedawno firma Pawo została uznana za jedną z naljepszych sieci odzieżowych w Polsce. Badanie za pomoca tzw. tajemniczego klienta przeprowadziła firma AD-HOC. Sieć salonów Pawo znalazła się w elitarnej grupie „Top 5 najlepszych sklepów”.

Firma Pawo działa na polskim rynku od dwudziestu lat. Początkowo zajmowała się produkcją konfekcji damskiej, ale w 1993 roku zmieniła profil i zajęła się wyłącznie szyciem męskich garniturów i płaszczy. Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 salonów firmowych Pawo. Działalność dwóch z nich oparta jest na współpracy partnerskiej.

Firma chce otworzyć kolejne placówki franczyzowe. W tym celu prowadzi aktywną politykę informacyjną dla kandydatów. Przeciętna powierzchnia salonów wynosi 80–90 mkw. To pozwala na zaprezentowanie kolekcji, wyodrębnienie strefy przymierzalni oraz zaplecza. Zaplecze stanowi ok. 10 proc. całej powierzchni lokalu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016