Dr Kendy zadebiutował na rynku NewConnect

Debiut poprzedziła emisja prywatna akcji, w której sprzedano papiery za 875 tys. zł. Spółka Dr Kendy SA zajmuje się dystrybucją landrynek, które dostarcza do sklepów zarówno w Polsce jak i zagranicą. Jej produkty trafiają m.in. na rynek francuski i włoski. Działalność spółki oparta jest na nowoczesnym modelu biznesowym wzorowanym na sprawdzonych działaniach dystrybutorów zachodnich (np. RedBull) lub krajowych (np. OSHEE). Polega on na wykorzystaniu pełnego outsourcingu produkcji i konfekcjonowania słodyczy przy jednoczesnym skupieniu się na działaniach marketingowych oraz organizacji procesu dystrybucji gotowych wyrobów.

– To wielki dzień dla naszej spółki. Wejście na NewConnect pozwoli nam znacznie zwiększyć dynamikę rozwoju a pozyskane środki pozwolą nam na realizację założonej strategii polegającej na rozwoju marki na rynku krajowym, dalszej penetracji rynków zagranicznych oraz realizacji potencjalnych akwizycji – mówi Riad Bekkar, prezes zarządu Dr Kendy, który pełni swoją funkcję od lipca 2009 r.

Podczas przeprowadzonej prywatnej emisji akcji spółce udało się pozyskać 875 tys. zł. Środki te zostały przeznaczone na oddłużenie, poprawę cash flow oraz rozwój prowadzonej działaności operacyjnej. Umożliwią także realizację założonej strategii rozwoju spółki opartej na systematycznym wzroście wartości poprzez działalność organiczną jak i poprzez akwizycję spółek z branży cukierniczej.

Spółka planuje wyraźną poprawę wyników finansowych w tym roku. W 2009 r. wypracowałą blisko 400 tys. zł. przychodu i ponad 70 tys. zł. zysku netto.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016