Galeria Mokotów dostosowuje ofertę dla kobiet

Swoje salony otworzą włoskie marki Calzedonia oraz Intimissimi, znane z doskonałej jakości bielizny w przystępnej cenie. W Galerii Mokotów zostanie otwarty także pierwszy w Polsce monobrandowy salon francuskiej marki Chantelle, gdzie znajdą ekskluzywne modele z kolekcji „French Allure”. Z kolei marka Triumph, która w Galerii Mokotów otworzy salon flagowy, będzie oferować piękną, elegancką bieliznę dla kobiet, a także funkcjonalne ubiory sportowe utrzymane w bardziej młodzieżowym stylu. W Galerii Mokotów otworzy również swój salon firmowy rodzima marka Gatta, ceniona za bogaty wybór pończoch, rajstop oraz bielizny damskiej i męskiej.

Galeria Mokotów przygotowała we wrześniu również atrakcyjne nowości w segmencie biżuterii i dodatków. Bogaty wybór biżuterii utrzymanej w unikalnym stylu zaoferuje salon portugalskiej marki Parfois. Oprócz biżuterii, w salonach Parfois klientki będą mogły także nabyć także liczne dodatki, w tym torebki i buty. Kolejną nową marką w całości poświęconą akcesoriom, która już otworzyła salon w Galerii Mokotów, jest Coyoco. Trzy linie kolekcji: Casual, Glam oraz Yow zostały stworzone specjalnie z myślą o kobietach, które lubią mieć dobrze dopasowaną do każdej okazji biżuterię.

We wrześniu swój pierwszy salon firmowy w Polsce otworzy w Galerii Mokotów znana holenderska marka G-Star Raw. W asortymencie znajdą się modne, doskonale skrojone i wykonane z najwyższej jakości czystej bawełny spodnie dżinsowe, przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Ceniona wśród młodych dziewcząt i kobiet marka Stradivarius, która oprócz ubrań szytych według najnowszych trendów w świecie mody, ma w swoim asortymencie także torebki oraz buty, tej jesieni otworzy nowy salon w Galerii Mokotów. W centrum zadebiutuje także Dom Mody La Mania, gdzie będzie można nabyć ubrania i dodatki stanowiące garderobę nowoczesnej kobiety.

W galerii pojawią się także marki oferujące ubranka dla najmłodszych. Francuska marka Okaidi specjalizująca się w wysokiej jakości ubrankach dziecięcych, wybrała Galerię Mokotów na miejsce wrześniowego debiutu na rynku polskim. Także Petit Bateau będzie nową marką w portfolio Galerii Mokotów adresującą swoją ofertę do matek z dziećmi. Wśród debiutantów pojawi się również pierwszy w Polsce salon Antonio&Co., który będzie oferował wyjątkowo ekskluzywne włoskie ubranka dla dzieci do 12. roku życia,  wybór akcesoriów oraz mebelki prosto z Francji.

Galeria Mokotów to centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Na powierzchni trzech pięter mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, centrum rozrywki, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce.

Reklama

Galeria Jurajska