Nowa koncepcja Mini Parków

Handel nowoczesny będzie dążył do coraz większej konsolidacji

Handel nowoczesny będzie dążył do coraz większej konsolidacji

Świtalski&Synowie już wcześniej rozpoczęli budowę małych galerii handlowych Mini Park – powstało ich pięć, szósta jest w trakcie realizacji. Teraz jednak inwestor zmienia koncepcję. Zamierza stworzyć ogólnopolską sieć pasaży handlowych, działających również pod nazwą Mini Park. Obiekty będą się charakteryzować komplementarną ofertą handlową, funkcjonalną architekturą i ekonomicznymi rozwiązaniami. Mini Parki będą powstawać głównie w miastach powiatowych.

Z informacji zdobytych przez Retailnet.pl wynika, że budowa pierwszych pasaży rozpocznie już w I kwartale 2011 roku. – W ciągu najbliższych pięciu lat chcemy budować kilkanaście pasaży handlowych rocznie. Cały czas konsekwentnie inwestujemy w rynki mniejszych miast i handel osiedlowy w większych aglomeracjach. Od czasu, gdy powstała pierwsza koncepcja Mini Parków, dokonaliśmy profesjonalnej oceny zmieniającej się sytuacji rynkowej – wyjaśnia Lidia Mączyńska z biura prasowego firmy Świtalski&Synowie. – Uznaliśmy, że format obiektu komercyjnego w postaci pasażu handlowego, który charakteryzuje się funkcjonalną architekturą i ekonomicznymi rozwiązaniami, najlepiej wpisuje się w zapotrzebowanie zarówno najemców, jak również w pełni zaspokaja oczekiwania konsumentów, umożliwiając im szybkie i sprawne zakupy blisko miejsca zamieszkania – dodaje.

Tomasz Jurga, członek zarządu firmy Świtalski&Synowie mówi, że ta inwestycja stanowi odpowiedź na dynamiczny rozwój rynku nieruchomości komercyjnych i co za tym idzie, zmieniające się potrzeby sieci handlowo-usługowych. Koncepcja pasaży handlowych idealnie wpisuje się w zapotrzebowanie miast powiatowych, w których wciąż jest popyt na powierzchnie handlowe.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016