Wspólna akcja ekologiczna Biedronki i Calsberga

Celem wspólnej akcji "Pielęgnujemy EKOzwyczaje" firm Carlsberg Polska i Biedronka, jest budowanie i wzmacnianie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w obszarze segregacji opakowań szklanych i recyklingu. Patronat nad akcją objęły Organizacja Odzysku – KOBA oraz Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie.

Każdy, kto ma w domu opakowania takie jak butelki po piwie czy słoiki, może je przynieść do sklepów Biedronka objętych akcją. W zamian za dziesięć opakowań szklanych, klient otrzyma jedną roślinkę domową. Akcja odbędzie się w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, Płocku, Wrocławiu, Łodzi, Lublinie, Gdańsku, Poznaniu, Oleśnicy i Legionowie w godzinach od 10.00 do 18.00.

– Troska o środowisko naturalne to jeden z filarów filozofii działania Biedronki. Wdrażamy go w praktyce w naszych sklepach, m.in. stosując system segregacji odpadów i stawiając na oszczędność. Kładziemy również wielki nacisk na promocję postaw przyjaznych środowisku wśród naszych pracowników i klientów – mówi Dagmara Łakoma, starszy specjalista ds. Ochrony Środowiska Jeronimo Martins Dystrybucja.

Sieć dyskontów Biedronka należy do portugalskiego koncernu Jeronimo Martins. Spółka w I półroczu 2010 roku osiągnął 19,6 proc. wzrostu sprzedaży netto. W tym czasie supermarkety sieci Biedronka zanotowały przychody netto w wysokości 2,22 mld euro. Miniony rok sieć supermarketów dyskontowych Biedronka zamknęła z 1466 placówkami. W pierwszym kwartale tego roku portugalski detalista uruchomił w naszym kraju 67 nowych placówek, ale zapowiada, że drugi kwartał tego roku będzie obfitował w jeszcze większą liczbę otwarć.

Reklama

Galeria Jurajska