Caelum wspiera akcję „Pomóż Kacperkowi”

Akcja „Pomóż Kacperkowi” zachęca odwiedzających galerie handlowe do zbierania plastikowych nakrętek na rzecz czteroletniego Kacpra Ruchniewicza, który urodził się z wieloma wadami wrodzonymi, m.in. rozszczepem kręgosłupa, wodogłowiem i pęcherzem neurogennym.

Do tego, aby Kacperek funkcjonował, chociaż w części samodzielnie, potrzebna jest intensywna rehabilitacja i wiele operacji (było ich już 11, ostatnia w maju br.). Najważniejszy jednak, jest wózek inwalidzki , którego koszt, ok. pięciu tys. zł, przekracza możliwości finansowe rodziców. Do tego dochodzi jeszcze rehabilitacja, której turnus (dwa tygodnie) to kolejne 4500 zł.

– Każdy z nas codziennie, pijąc wodę czy soki wyrzuca plastikowe nakrętki do śmieci. Nie róbmy tego. Przekażmy je. To mały dar, a uczynić może wiele dobrego – apeluje Łukasz Tomczak z Caelum Development. – Pragniemy zachęcić wszystkich do przyłączenia się do akcji, nie tylko w naszych centrach handlowych. Również w centrali firmy, w Warszawie, pracownicy zgromadzili imponujące zasoby – dodaje.

W obiektach należących do irlandzkiego inwestora zostały ustawione kosze, w których zbierane są nakrętki dla Kacperka. Prowadzone są również kampanie informacyjne, mające na celu zachęcenie lokalnych społeczności do regularnego przekazywania nakrętek. Zebrany z akcji dochód jest przekazywany na konto Fundacji „Uśmiech Dziecka” z dopiskiem „dla Kacpra Ruchniewicza”.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016