Style Water nawiązała współpracę z Maciejem Zieniem, słynnym projektantem, którego kolekcje cenione są przez kobiety w Polsce i za granicą.

Spożycie wody butelkowanej w Polsce rośnie. Badania wskazują, że w 2009 roku konsumpcja wody niegazowanej wzrosła o 14 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Jest to przede wszystkim efekt wzrostu świadomości Polaków na temat dobroczynnego wpływu wody mineralnej na funkcjonowanie całego organizmu. Pozytywne działanie wody cenią głównie kobiety, które doceniają jej zbawienny wpływ na wygląd i samopoczucie.

Firma Style Water, jako pierwsza na świecie, postanowiła połączyć świat kobiet z funkcją nawadniania organizmu. Style Water to niskozmineralizowana woda z niską zawartością sodu, która jako pierwsza na świecie woda mineralna opisuje styl życia oraz trendy modowe. Na każdej z czterech serii etykiet Style Water zostały umieszczone informacje ze świata mody specjalnie dobrane przez projektanta Macieja Zienia. Można tam także znaleźć porady dotyczące kuchni, ruchu i zdrowego stylu życia, opracowane z myślą o młodych, aktywnych kobietach, które lubią podążać za modą i wyznaczają trendy. – W opracowaniu koncepcji i implementacji pierwszej na świecie wody mineralnej dla kobiet wspomagała nas firma Neumannbrown – mówi Dominik Doliński, członek zarządu Style Water. – Razem wdrożyliśmy unikalne na światową skalę rozwiązanie, które mam nadzieję, zostanie docenione przez kobiety. Bo to o nich właśnie myśleliśmy tworząc . Style Water. Wodę – czasopismo – dodaje.

Dodatkowo poza współtworzeniem etykiet Style Water, współpraca Macieja Zienia z marką będzie polegała na obecności wody na pokazach oraz ważniejszych wydarzeniach organizowanych przez projektanta.

Butelki Style Water o pojemności 400 ml można je znaleźć w hipermarketach, supermarketach, na stacjach benzynowych i w sklepach tradycyjnych.