Nowa odsłona strony ruszyła 1 września br. Główni użytkownicy strony – dzieci w wieku od 6 do 12 lat – znajdą w serwisie wiele atrakcji. Piccolo angażuje do wspólnej zabawy także ich rodziców. Nowa odsłona serwisu została bowiem pomyślana tak, by do kreatywnej zabawy inspirować zarówno młodsze dzieci, które z pomocą rodziców mogą nawigować po serwisie i nabywać nowe umiejętności w cyberprzestrzeni, jak i te starsze.

W zakładce „Inspiracje Imprezowe” co tydzień pojawiać się będą filmy instruktażowe z cyklu „zrób to sam” zachęcające rodziców i dzieci do wspólnej zabawy (filmy pokazują, na przykład, jak zrobić ramkę na zdjęcia czy ozdoby świąteczne). Innowacyjną częścią serwisu jest „Bąbelkowy Klub” wzorowany na serwisach społecznościowych. Klub i jego funkcjonalności mają za zadanie uświadomić dzieciom, że Piccolo to dobra zabawa oraz element, który uatrakcyjni przeżywanie ich codziennych osiągnięć i ważnych chwil. Członkowie Klubu mogą gromadzić znajomych, wysyłać im emotikony oraz gratulacje za osiągnięcia publikowane w Bąbelkowej Wieży. Za 10 000 osiągnięć na wszystkich Klubowiczów czeka niespodzianka od Piccolo.

Dodatkowo na stronie znalazły się: „Strefa Gier” zawierająca 3 gry zręcznościowe o różnym stopniu trudności, oraz strefa produktowa i „Strefa rodziców”, gdzie znaleźć można m.in. cenne informacje mające na celu edukację rodziców związaną z bezpiecznym korzystaniem dzieci z Internetu oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez rodziców pytania na temat marki Piccolo czy samego serwisu. W „Strefie rodzica” można również zostać subskrybentem newslettera, który ma na celu zapewnienie stałej komunikacji z rodzicami.

– Dziś komputer i internet są dla dzieci tym, czym kiedyś dla nas były kartki i kredki. Dlatego też stworzyliśmy innowacyjny serwis, w którym rodzice i dzieci znajdą wiele kreatywnych pomysłów na zaaranżowanie czasu, aby wspólnie spędzone chwile były dla obu stron świetną zabawą – podkreśla Katarzyna Brodowska, brand manager marki Piccolo.

Nową odsłonę serwisu internetowego www.piccolo.pl. stworzyła agencja interaktywna OS3 multimedia, odpowiadając za opracowanie całości jego koncepcji w ramach długofalowej strategii obecności Piccolo w sieci oraz komunikacji 360. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.