Carrefour Express powstał w Toruniu

Format osiedlowych sklepów franczyzowych spółka Carrefour Polska wprowadził w 2007 roku. Z założenia są to lokale o powierzchni sprzedażowej sięgającej od 100 do 400 mkw. Najatrakcyjniejszą dla tego kierunku rozwoju lokalizację stanowią małe, średnie i duże miasta, strefy podmiejskie i osiedla mieszkaniowe. Założeniem formatu sieci Carrefour Express jest bowiem wygoda i łatwość robienia zakupów blisko domu, za przystępną cenę. Asortyment, jaki oferują klientom sklepy spożywcze należące do sieci, liczy od 2500 do 6000 produktów, w tym marki własne Carrefour.

Grupa Carrefour posiada ponad 4800 sklepów franczyzowych w 17 krajach na świecie, które obejmują około 41 proc. działalności handlowej sieci.

Carrefour Polska należy do Grupy Carrefour, czyli francuskiej sieci hipermarketów i supermarketów. Historia firmy sięga roku 1963, wówczas w Annecy we Francji powstał pierwszy supermarket tej marki. Wybudowano go na skrzyżowaniu pięciu ulic, stąd też nazwa Carrefour, która w języku francuskim oznacza "skrzyżowanie". Od momentu założenia firma otworzyła w 33 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej ponad 15 tys. sklepów, w których pracuje prawie pół miliona pracowników w około 100 narodowościach.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016