Hitpol przygotował program lojalnościowy

Lista sklepów biorących udział w programie znajduje się na stronie www.hitpol.pl. oraz w gazetce promocyjnej sieci. Dodatkowo każdy sklep biorący udział w programie oznaczony jest na witrynie sklepowej symbolem karty Programu Dobrego Klienta.

FHU Hitpol jest organizacją zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców, działającą na zasadzie franczyzy, gdzie Hitpol jest firmą macierzystą (franczyzodawca). W ramach sieci działa obecnie ponad 100 sklepów. Spółka współpracuje ze swoimi partnerami w zakresie stosowania, wykorzystywania i rozwijania systemu opracowanego przez franczyzodawcę, w zakresie zakupów, składowania, dystrybucji, marketingu i sprzedaży towarów FMCG.

Firma Hitpol powstała w grudniu 2000 roku. Posiada w całości polski kapitał. Placówki Hitpol działają na terenie Małopolski i Podkarpacia. W asortymencie sieci znajduje się od 3500 do 6000 artykułów. Od 2001 roku firma wydaje gazetkę promocyjną dla swoich klientów.

Do podstawowych celów współdziałania w sieci Hitpol określonych w umowie franczyzowej należy m.in.: prowadzenie sklepów według wspólnego konceptu marketingowego, polegającego na wspólnej wizualizacji, jednolitej ofercie asortymentowej, technikach sprzedaży, narzędziach promocji, a także oferowaniu klientom obsługi na profesjonalnym poziomie, stosowanie jednolitego systemu zaopatrzenia sklepów, osiąganie możliwie najniższych cen zaopatrzeniowych oraz zwiększenie zyskowności poszczególnych sklepów poprzez obniżkę kosztów i maksymalizowanie sprzedaży.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016