Każda klientka Renomy powyżej 35 roku życia, mogła poddać się badaniom mammograficznym, które bezpłatnie przeprowadzane były przez dolnośląskich radiologów. Badania odbywały się w mammobusie wyposażonym w nowoczesną aparaturę. Wyniki badań będą wysłane bezpośrednio na adres zamieszkania każdej kobiety. Dodatkowo wrocławianki miały możliwość spotkania się z amazonkami, które przeprowadziły szkolenie dotyczące samokontroli piersi. Akcję zakończył pokaz mody bieliźnianej prezentujący jesienne kolekcje Intimissimi, Etam oraz Triumpha.

Dom Handlowy Renoma funkcjonuje we Wrocławiu od prawie 80 lat. To nowoczesny, a zarazem elegancki dom handlowy usytuowany w samym sercu Wrocławia – przy ul. Świdnickiej 40. Nowy rozdział w długoletniej historii tego budynku rozpoczął się 25 kwietnia 2009 roku, kiedy firma Centrum Development & Investments, właściciel budynku, ponownie oddała obiekt do użytku. Po gruntownej rewitalizacji i rozbudowie powierzchnia całkowita Renomy liczy obecnie ponad 99 tys. mkw., z czego 31 tys. mkw. to powierzchnia handlowa, a 10 tys. mkw. to powierzchnia biurowa, w całości wynajęta przez firmę Hewlett-Packard. Na trzech kondygnacjach handlowych mieści się 120 sklepów oraz część restauracyjna.