Burberry otworzyła salon w Silesia City Center

Znakiem rozpoznawczym marki Burberry są beżowe trencze oraz charakterystyczna czerwono-brązowo-czarno-biała kratka. Salon o powierzchni 220 mkw. powstał w Alei Katowickiej, położonej przy Placu Śląskim. Wystrój wnętrza salonu powstanie w oparciu o koncepcję dyrektora artystycznego Burberry – Christophera Baileya i wyglądem ma nawiązywać do tych, które działają już w Nowym Jorku, Paryżu czy Tokio.

– Chcemy, aby klienci poczuli się w naszym salonie wyjątkowo. Będzie on zaaranżowany w podobny sposób jak wszystkie nasze salony na całym świecie. Burberry to prestiż, zależy nam na jak najwyższej jakości wnętrza. W tym ekskluzywnym salonie znajdziemy pełen asortyment ubrań i akcesoriów z kolekcji Burberry, zarówno z linii damskiej, jak i męskiej. Ale to nie wszystko. Dostępne będą także perfumy, zegarki i kolekcja okularów przeciwsłonecznych – mówi przedstawicielka Paradise Group, krakowskiej spółki będącej franczyzobiorcą domu mody Burberry.

Silesia City Center to pierwsze centrum handlowe w południowej Polsce, w której salon Burberry zostanie otwarty. – Śląsk zasługuje na luksusowe marki. Ludzie tu mieszkający mają coraz większą świadomość stylu, szyku, chcą posiadać kultowe rzeczy. Teraz nie będą musieli po nie jechać do Londynu czy Warszawy. Obecność Burberry to dla Silesia City Center ugruntowanie pozycji lidera w regionie pod względem butików luksusowych marek. Do VJC Versace, Armani Jeans, czy Max Mary dołączy trzeci w Polsce luksusowy salon Burberry – mówi Marta Drzewiecka dyrektor ds. marketingu Silesia City Center.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016