Wittchen wydał magazyn dla klientów

Oprócz prezentacji najnowszej kolekcji, w magazynie Wittchen znalazło się wiele ciekawych treści i zdjęć. Do najnowszego numeru przygotowano m.in. wywiad z Janem Jakubem Kolskim, artykuły na temat sensu życia, tańcu, miłości i dalekich podróżach.

Magazyn Wittchen przeznaczony jest dla ludzi ceniących styl i elegancję – to wydawnictwo stworzone z myślą o osobach ciekawych świata, dynamicznych, wrażliwych na otaczający je świat. Jest przesyłane imiennie do grona stałych klientów marki, a także osób ze świata biznesu, mody, kultury i sztuki. Trafia do wybranej grupy 35 tysięcy odbiorców.

Firma Wittchen została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchena. W swojej ofercie posiada szeroką gamę produktów, m.in.: portfele, kosmetyczki, saszetki, teczki, torebki, elegancką odzież damską oraz męską, a także jedwabne szale i apaszki, paski, rękawiczki, parasole w różnych fasonach i kolorach oraz torby i walizki podróżne z kolekcji Wittchen Travel. Na specjalne życzenie klientów, w 2006 roku, wprowadzono klasyczną kolekcję butów damskich i męskich Wittchen.

Firma posiada sieć własnych salonów firmowych i stoisk patronackich w całym kraju, prowadzi sprzedaż produktów dla klientów instytucjonalnych, rozwija działalność eksportową, a także sprzedaż za pośrednictwem Internetu. Marka ma sklepy firmowe także zagranicą, głównie w Rosji, Ukrainie i na Białorusi. Rozwój firmy stał się przyczyną stworzenia profesjonalnego centrum logistycznego w Broniszach, w którym zlokalizowany jest magazyn, skład celny oraz Departament Jakości. Obecnie w firmie zatrudnionych ok. 450 osób.

 

Reklama

Galeria Jurajska