Polska sieć sklepów POLOmarket odnotowała po pierwszych sześciu miesiącach 2010 r. wzrost sprzedaży o 10, 67 proc., wypracowując przychody w wysokości 1,434 mln zł. Oznacza to, że wynik „ like for like” jest lepszy o 5,15 proc. Analogicznie w tym samym okresie liczba klientów w sklepach sieci zwiększyła się o 5,12 proc.

W 2009 roku POLOmarket wypracowała przychody netto w wysokości 2,6 mld zł, co stanowiło wzrost o 18,20 proc. względem roku poprzedniego, kiedy to obroty całej Grupy osiągnęły poziom 2,2 mln zł. Wzrost obrotów na stałej bazie sklepów działających w 2009 roku wyniósł 14,50 proc.

POLOmarket to polska sieć sklepów spożywczych, której placówki zlokalizowane są w 14 województwach. Firma istnieje w Polsce od 13 lat. W 1997 roku pięciu właścicieli 27 sklepów z Inowrocławia, Torunia, Świecia, Płocka i Konina postanowiło połączyć swoje siły i kapitały. W ten sposób powstała sieć POLOmarket. Ilość sklepów stale wzrasta: w 2003 roku pod szyldem POLOmarket działało 118 placówek, w roku 2009 liczba ta wzrosła aż do 283. Dynamiczna ekspansja terytorialna jest także wynikiem przejęcia sklepów krakowskiej sieci ABC oraz placówek wcześniej należących do PSS.

POLOmarket jest jednym z największych pracodawców w województwie kujawsko-pomorskim. W skali całego kraju zatrudnia ponad dziewięć tysięcy osób. W Centrum Logistycznym w Giebni niedaleko Pakości pracuje natomiast 900 osób, w tym magazynierzy obsługujący jeden z najnowocześniejszych magazynów w Polsce. Jego powierzchnia wynosi 42 tysiące metrów kwadratowych. Codziennie 67 ciężarówek wyjeżdża z Giebni, wiozących nabiał, tłuszcze, wędliny, owoce i warzywa do sklepów usytuowanych w całej Polsce.