– Zmiany dotyczą wizualizacji galerii. Chcemy, aby nasz klient poczuł się jak gość. Wprwadzamy politykę "welcome attitude", czyli juz od samego wejścia do Galerii Mokotów, nasz klient poczuje się wyjątkowo. W tym kierunku idą dodatkowe działania, jak np. aromamarekting na korytarzach obiektu. Dominującym kolorem we wnętrzu stanie się fiolet, w którym będą m.in. dywny. Kolor śliwowy pojawi sie na elementach graficznych – mówi Magdalena Woronowicz, marketing manager Galerii Mokotów. – Chcemy dostosować wygląd obiektu do pozycjonowania się centrum jako miejsca typu fashion – dodaje Woronowicz.

Galeria Mokotów rozsezerza swoję ofertę skierowaną do kobiet. Na jesieni br. pojawią się marki bieliźniane, zarówno międzynarodowe, jak i polskie. W galerii swe salony otworzą również przedstawiciele z segmentu mody dziecięcej oraz akcesoriów. Swoje salony otworzą m.in. marki Calzedonia, Intimissimi, Gatta, Dom Mody La Mania.

Galeria Mokotów to centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Na powierzchni trzech pięter mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, centrum rozrywki, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za najbardziej prestiżowe i odnoszące największe sukcesy rynkowe centrum handlowe w Polsce.