– Chętnie angażujemy się w działania na rzecz lokalnych społeczności więc kiedy pojawia się taka możliwość, wspieramy tego typu akcje. W tym przypadku udostępnialiśmy parkingi przy naszych sklepach oraz pomagaliśmy prowadzić rejestr krwiodawców – mówi Marcin Fijoł, dyrektor marketingu Chaty Polskiej. – Ponadto, dla zwiększenia efektywności akcji, przygotowaliśmy specjalne plakaty zachęcające do honorowego oddawania krwi oraz przekazywaliśmy osobom oddającym krew zestawy produktów spożywczych służące szybkiej regeneracji – dodaje.

Marcin Fijoł dodaje, że przy okazji urodzin sklepów czy otwarć niektórych nowych placówek Chaty Polskiej, impreza z tej okazji, która zwykle przyciąga wiele osób, była wzbogacona o bezpłatne badanie wzroku dla dzieci. Ku zaskoczeniu organizatorów okazało się, że możliwość takiego badania cieszyła się olbrzymią popularnością wśród młodych matek z dziećmi, dzięki czemu za każdym razem udawało się przebadać od kilkudziesięciu do 100 dzieci.

Akcja poboru krwi czy badania wzroku jest kolejnym z elementów zaangażowania sieci sklepów Chata Polska w działania CSR. Warto przypomnieć, że właśnie za taką aktywność, a dokładnie za działania na rzecz lokalnej społeczności i ochrony środowiska, Chata Polska została w tym roku uhonorowana tytułem Lidera Odpowiedzialności Społecznej przyznanego przez Forum Biznesu.