Biedronka: EKOakcja przyciągneła 15 tys. osób

Celem akcji "Pielęgnujemy EKOzwyczaje" była zbiórka opakowań szklanych, za które klienci Biedronki otrzymywali sadzonkę rośliny doniczkowej. Inicjatywa była próbą poszerzenia ekologicznej świadomości i odpowiedzialności wśród konsumentów. W miniony weekend organizatorom udało się zebrać łącznie 25 ton szkła, tym samym w zamian rozdano 15 tysięcy sadzonek.

– Intencją naszej wspólnej akcji z Carlsberg Polska było propagowanie wśród konsumentów pozytywnych EKOzachowań, szczególnie w obszarze segregacji opakowań szklanych – wyjaśnia Dagmara Łakoma, specjalista ds. ochrony środowiska w Jeronimo Martins Dystrybucja. – Znaczny odzew naszych klientów i ich pozytywne opinie na temat inicjatywy pokazują potencjał tej akcji i potrzebę jej kontynuacji – mówi.

W ramach akcji "Pielęgnujemy EKOzwyczaje" klienci sieci należącej do Jeronimo Martins Dystrybucja otrzymali szereg ulotek informacyjnych nt. segregacji śmieci, zwłaszcza szklanych opakowań, które mogą być powtórnie przetwarzane. – Znaczący udział mieszkańców miast w naszej wspólnej ekologicznej akcji z Jeronimo Martins Dystrybucja świadczy o potrzebie organizowania tego rodzaju wydarzeń edukacyjnych. Podczas akcji zaobserwowaliśmy, iż klienci przynosili przede wszystkim słoiki i butelki po piwie, a dla nas istotnym jest uświadamianie konsumentów, co należy czynić z butelką po wypiciu naszego trunku tak, by minimalizować wpływ nas wszystkich na środowisko – podsumowuje Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016