Galeria Mokotów wymieni zewnętrzne logo

– Zmiany są konieczne, ponieważ galeria istniej już 10 lat. Chcemy być eko-friendly. Szukamy energooszczędnych źródeł prądu, a światło ledowe jest obecnie najbardziej przyjazne środowisku. Stąd logo galerii na zewnętrznej fasadzie pojawi się w nowoczesnym wydaniu – mówi Magdalena Woronowicz, marketing manager Galerii Mokotów.

Ponadto Galeria Mokotów odświeża obecnie swoje wnętrze. Dominującym kolorem stanie się śliwka. Zmiany będą zauważalne w oznakowaniu centrum, na korytarzach obiektu pojawią się fioletowe dywany. Przebudowie ulegnie punkt informacyjny.

Galeria Mokotów rozszerza swoją ofertę skierowaną do kobiet. Na jesieni br. pojawią się marki bieliźniane, zarówno międzynarodowe, jak i polskie. W galerii swe salony otworzą również przedstawiciele z segmentu mody dziecięcej oraz akcesoriów. Swoje salony otworzą m.in. marki Calzedonia, Intimissimi, Gatta, Dom Mody La Mania.

Galeria Mokotów to centrum handlowo-rozrywkowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Na powierzchni trzech pięter mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, centrum rozrywki, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Galeria Mokotów jest uważana za jedno z najelpszych i najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Polsce.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016