Häagen Dazs poszerza działalność franczyzową

Sieć koncernu General Mills zamierza postawić na rozwój w największych miastach Polski, jak Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Katowice, Wrocław. Nowe lodziarnie marki Häagen Dazs mają powstawać na zasadzie franczyzy. Udzielanie licencji franczyzowych nie jest obciążone miesięcznymi opłatami franczyzowymi, a koszty związane ze stworzeniem punktu handlowego sięgają około 100 – 250 tysięcy euro.

Udzielenie licencji obwarowane jest wymogiem posiadania wcześniejszego doświadczenia biznesowego, najlepiej – jak zaznacza General Mills – w branży gastronomicznej lub dobrach luksusowych. Przyszli franczyzobiorcy będą mogli natomiast liczyć na pełne wsparcie ze strony właścicieli marki i sieci lodziarni Häagen Dazs, zwłaszcza w zakresie działań marketingowych, dodatkowych szkoleń czy aranżacji lokalu tak, by spełniał standardy przyjęte przez franczyzodawcę.

Häagen Dazs to marka działająca w Polsce od roku 2007. Sieć dysponuje trzema placówkami – obecna jest w Galerii Mokotów, na Nowym Świecie w Warszawie oraz w Centrum Handlowym Renoma we Wrocławiu. Na świecie lodziarnie sygnowane poprzez logo Häagen Dazs można odnaleźć w 60 państwach. Na ich terenie działa ponad 600 placówek, większość na zasadach licencji franczyzowej.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016