Sieć Kropka ma już 150 placówek

Karta lojlanościowa kluczem do poznania klienta

Karta lojlanościowa kluczem do poznania klienta

Sieć Kropka rozwijana jest na zasadach franczyzy. Do Kropki mogą dołączyć placówki o powierzchni co najmniej 70 mkw., posiadające płynność finansową. Sieć daje nowym franczyzobiorcom czteromiesięczny okres próbny. Po tym czasie obie strony podejmują decyzję o dalszej współpracy. Docelowa umowa franczyzowa określa już kwestie związane z wizualizacją zewnętrzną i wewnętrzną. O ile umieszczenie szyldu jest obowiązkowe, o tyle kwestie wizualizacji wewnętrznej pozostają otwarte, czasem sieć proponuje pomoc we wprowadzeniu zmian, na które kupiec może (ale nie musi) przystać. Przedstawiciele sieci chcą, by na koniec br. pod szyldem Kropka działało 700 podmiotów.

Spółka Detal Polski wchodzi w skład Polskiej Sieci Handlowej Unia SA, jednej z największych grup zakupowych FMCG w naszym kraju. Spółka Detal Polski została powołana jako operator ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych. Do projektu dołączyły sieci lokalne skupione wokół udziałowców (Dobry Sklep z Zielonej Góry, Sklep Polski z Gniezna, Poziomka z Radomia oraz Zielony Koszyk z Krosna). W sumie w sramach spólki działa obecnie 540 sklepów. Celem przedsięwzięcia jest konsolidacja polskiego detalu, poprzez system oparty na zasadach franczyzy.

 

Reklama

Galeria Jurajska