Złoty Certyfikat dla Manufaktury

Złoty Certyfikat POT przyznawany jest produktom turystycznym, które wcześniej otrzymały Certyfikat POT i udało im się rozwinąć swoją działalność. W tym roku przyznany zostanie po raz trzeci. Wcześniej zdobyły go Kanał Augustowski – Szlak Papieski oraz Śląski Szlak Zabytków Techniki. W tym roku do tego grona dołączyła Manufaktura.

W tym roku Manufaktura znalazła się wśród pięciu kandydatów nominowanych do nagrody Złotego Certyfikatu. Kapituła konkursu przyznaje ją od niedawna. Złoty Certyfikat mogą otrzymać laureaci poprzednich edycji konkursu, którym udało się wykorzystać swój potencjał i jeszcze bardziej rozwinąć działalność.

Manufaktura to miejsce, w którym w stare fabryki dawnego Imperium Izraela Poznańskiego zyskały nowe życie. Jest również produktem turystycznym o ofercie kulturalnej, rozrywkowej, rekreacyjnej oraz istotną w regionie destynacją dla turystyki industrialnej.

Manufaktura to jedno z największych centrów handlowo-usługowo-rozrywkowych w Polsce. Zlokalizowane jest w Łodzi, pomiędzy ulicą Zachodnią, Ogrodową, Drewnowską i Karskiego. Powierzchnia całego centrum wynosi 27 ha (w tym dziewięć ha powierzchni po modernizacji i 9,5 ha powierzchni użytkowej nowo wybudowanej). W Manufakturze znajduje się ok. 260 sklepów (w tym dwa hipermarkety). W centrum handlowym poza sklepami znajdują się m.in.: centrum rozrywki i rekreacji (w tym kino z 15 salami, w tym jedna z trójwymiarowym ekranem 3D, arena do jazdy na rolkach, kręgielnia, sztuczna ściana wspinaczkowa, fitness klub i skate park oraz kompleks ok. 60 restauracji i kawiarni.
 

Reklama

Galeria Jurajska