Złoty Laur Konsumenta dla Stokrotki

To już piąta edycja programu, który sondażowo ocenia poziom znajomości i popularności marek, produktów oraz usług ogólnodostępnych na polskim rynku. O tym, kto otrzyma Laur Konsumenta, decydują sami klienci. W tym roku konsumenci postanowili wyróżnić Stokrotkę.

– Laur konsumenta jest dla nas szczególnym wyróżnieniem, ponieważ stanowi wyraz zaufania naszych klientów. To dla nich każdego dnia stajemy się coraz lepsi, rozszerzając ofertę i podnosząc jakość. Cieszymy się, że klienci Stokrotki docenili nasze działania. Przyznany tytuł mobilizuje nas do dalszej pracy – komentuje Mariusz Myszak, dyrektor sprzedaży i marketingu spółki Stokrotka.

Stokrotka sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia. Sieć handlowa powstała w 1994 roku w Lublinie. Spółka jest właścicielem sieci ponad 170 supermarketów osiedlowych Stokrotka oraz ośmiu supermarketów delikatesowych Delima zlokalizowanych na terenie całej Polski. W całym kraju w Stokrotce pracuje prawie 6 tysięcy osób. W ubiegłym roku obroty Stokrotki przekroczyły 1 mld zł.

Zgodnie z planami holdingu, spółka Stokrotka osiągnie pozycję lidera w swoim segmencie i za kilka lat wejdzie na giełdę. Jej debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie możliwy jest w czerwcu 2013 r.

Reklama

Galeria Jurajska