Nowi najemcy w Focus Mall Gliwice

Salon oferujący odzież i sprzęt sportowy marek Adidas/Reebok powstanie na 227 mkw. Adidas to niemiecka firma produkująca obuwie i odzież sportową, założona w 1924 przez braci Dasslerów. Natomiast Reebok jest jedną z najstarszych firm sportowych w świecie. Została założona w Wielkiej Brytanii przez lekkoatletę Joseph William Fostera.

Sklep sportowej marki Nike zajmie 222 mkw. powierzchni. Marka została założona w Stanach Zjednoczonych w 1972 roku przez Billa Bowermana. Firma ta jest właścicielem także innych, globalnych marek takich jak: Cole Haan, Converse, Hurley International i Umbro.

Z kolei na potrzeby marki Mohito wynajęte zostało 207 mkw. powierzchni. To kolejny sklep, który spółka LPP będzie prowadziła w Focus Mall Gliwice. Dołączy on do salonów marek: Reserved (1380 mkw.), Cropptown (287 mkw.) oraz House (299 mkw.). Marka Mohito przeznaczona jest dla kobiet w wieku 25 – 35 lat, ceniących sobie wygodne oraz modne stroje projektowane z myślą o mieszkankach miast.

Focus Mall w Gliwicach to nowoczesna galeria rozrywkowo-handlowa, która powstanie na zrewitalizowanym terenie po hucie Gliwice. Obiekt zlokalizowany jest w centrum miasta, w pobliżu dworca autobusowego i kolejowego. Plany zakładają, że centrum handlowe będzie liczyło 140 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 65 tys. mkw. powierzchni najmu. Znajdzie się na niej: 180 sklepów, restauracje, kawiarnie i wielosalowe kino. Parking pomieści ponad 1,2 tys. samochodów.

Planowany termin oddania obiektu do użytku to 24 miesiące po rozpoczęciu prac budowlanych.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem Focus Mall w Gliwicach zostanie uruchomiony w drugiej połowie 2012 roku. Procesem komercjalizacji galerii zajmuje się BOIG Property Consulting.
 
Parkridge Holdings należy do czołowych firm deweloperskich w Europie. Specjalizuje się w realizacji galerii rozrywkowo-handlowych i parków handlowych. Do tej pory zainwestował w regionie Europy Środkowo-Wschodniej ponad 1mld euro. Planowane inwestycje w Polsce wynoszą ponad 500 mln euro do 2013 roku.

Reklama

Galeria Jurajska