Supermarket Piotr i Paweł ruszył w Bydgoszczy

Nowy sklep będzie trzecim supermarketem tej sieci w Bydgoszczy i 73. w Polsce. Wynajęta powierzchnia sali sprzedażowej to 1,4 tys. mkw. Obiekt posiada dziewięć punktów kasowych.

– Specyfika projektu przeszklonej elewacji budynku powoduje, iż wnętrze sklepu jest doskonale widoczne zwłaszcza po zmierzchu dla osób przejeżdżających, a w dzień pełne dziennego światła. Przestrzenności i przejrzystości dopełniają niskie regały dzięki, którym klient doskonale może zorientować się w geografii sklepu i poruszać wśród około 20 tys. zgromadzonych na sali pozycji asortymentowych – opowiada Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.

Otwarciu towarzyszyć będzie gazetka promocyjna, zawierająca m.in. po raz pierwszy nową kolekcję ponad 30 produktów pod marką "Piotr i Paweł". Personel sklepu liczy ok. 40 osób. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godz. 8 – 22, a w niedzielę w godz. 9 – 21. Na zmotoryzowanych klientów czeka ok. 170 miejsc parkingowych.

Placówki sieci Piotr i Paweł zanotowały w ubiegłym roku obroty detaliczne na poziomie 1 352 mln zł, co oznacza, że w porównaniu z 2008 rokiem wzrosły o 20 proc. Na koniec 2009 roku sieć działała w oparciu o 66 placówek handlowych. W minionym roku zostało otwartych 16 supermarketów delikatesowych z tym szyldem, w takich miastach jak na przykład: Białystok, Poznań, Gdańsk, Opole, Legnica, Koszalin czy Radom. Oprócz prowadzenia sklepów Piotr i Paweł rozwija sprzedaż przez Internet.
 

Reklama

Galeria Jurajska